Marketing služeb : efektivně a moderně /

Manažerská příručka shrnuje základní informace o nabídce konkurenceschopného sortimentu služeb ve firemní praxi. Objasnění základních pojmů a vztahů, souvisejících se službami a hodnocení vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Vaštíková vysvětluje celý průběh strategického mark...

Full description

Main Author: Vaštíková, Miroslava
Format: Book
Language: Česky
Published: Praha : Grada, 2014
Edition: 2., aktualizované a rozšířené vydání
Series: Manažer
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Location Status Výpůjčky
319700182227 182227 33 (neuvedeno) Vypůjčeno
Due: 29. 6. 2024
2x