Marketing služeb : efektivně a moderně /

Manažerská příručka shrnuje základní informace o nabídce konkurenceschopného sortimentu služeb ve firemní praxi. Objasnění základních pojmů a vztahů, souvisejících se službami a hodnocení vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Vaštíková vysvětluje celý průběh strategického mark...

Celý popis

Hlavní autor: Vaštíková, Miroslava
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2014
Vydání: 2., aktualizované a rozšířené vydání
Edice: Manažer
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
319700182227 182227 33 (neuvedeno) Vypůjčeno
do: 29. 6. 2024
2x